Stan gör mig galen

Ryktet om min död är... nä, det där var fånigt. Jag har varit i Stockholm sedan i tisdags natt. Därav min bortavaro här, de har inte internet i huvudstaden. Jag kan sammanfatta det hela så här utan inbördens ordning:

Djurö
Carmen
Imperiet
Himmelen därtill
Speak easy
Knast
Gelin
Sugar Bar
Jerry lägger alla kort på bordet
Folkets kebab
CK
Kumlin
Våningsäng
Förlorare eller förlorade
Berlin
Hanna
Klubbmöte
Stora känslor
Sjömansboden
Åsa
Slussen
Gessle
Debaser Medis
Jerry är 14år
Staten och kapitalet
Buss 433
Bondegatan
Chutney

Allt har varit helt snurrigt, upp och ner, fram och tillbaka. Tack alla inblandade.
Nu skall jag bara landa, sluta vara så förbaskat naiv och planera för vinterns bästa klubbkväll i Stockholm. (en jävla massa mer om den grejjen inom kort!)

Heja Göteborg!

Jerry Boman

Inga kommentarer: