Tips: Saker att göra nu

Helgen vecka 48 är slut och likaså alla lustiga statusuppdateringar som anknyter till bob hund...
Så var det då dags igen: eventkrockarna står som spön i backen och det är stört omöjligt att välja. Som vanligt låter jag mitt altarego Indiedagis väja:
(klicka på det val du gillar för mer info och hopp till Facebook)

Onsdag

VAL 1: Andreas Stellan är geni och sjunger på Bomullsklubben. Indiedagis rekommenderar
Läs om vad jag skrev om Andreas Stellan här.

VAL 2: Tada Tàtá är bräckliga på Ljudfoajen. (blir det Cosy-Mattias som sidekick?)

BONUS: Emerentia kom hem från Amerika och spelar skivor på Nada

Torsdag

VAL 1: Oriel Joans finsjunger på Bara Vi.

Jag och Anna åkte båt med Orial Joans i veckan.

VAL 2: Popterror tutar i luren på Obaren Indiedagis rekommenderar

VAL 3: The Felt Tips gör alla mjuka på Landet.

Fredag

Enda Valet: Christian Kjellvander och EP´s trailerpark gör att vi dör en smula på Medis. Indiedagis rekommenderar.
Jag kommer spela skivor på Stora Golvet efter spelningarna! Jag är avbytare/sidekick till Gustav Gelin! Stor grej! I baren spelar bästa Klubb Springfield sin patentcountry/americana.


Jag och Anna åkte tunnelbana med EPs i sommras.


Jag kollade in Kjellvander i en liten butik på Ringvägen för några veckor sedan.

Lördag

Val 1: Daniel Adams-Ray dansar, sjunger och spelar på Medis. Indiedagis rekommenderar.

Val 2: Peter Morén spelar skivor på härliga Tobias Isakssons klubb på Strand. Det hela kallas FOMO.

Vad väljer du?

Jerry Boman

Inga kommentarer: