...om man skulle...



Fick precis en släng av "jag lägger ner hela bloggen" syndromet.
Nätet är fullt av de som förmodligen önskar så.

Men nä, jag skall fan fortsätta tills jag dör! Jag är på god väg att bli patetisk när jag hänger på klubbar och lyssnar på små band som jag gillar. Jag borde ju råglo på hela Melodifestivalen, ha två barn och vaxa bilen på söndagarna. Inte springa runt på saker som tillhör de yngre. De skall ju kasta ut mig, varför skall jag vara där? Gå hem med dig! Ta och hylla något band från 90-talet eller kanske 80-talet.

Jag kör nog på i hundra år till. Blir sämre och sämre för varje dag som går. För jag gillar samma saker som er! För i helvete!

Jerry Boman

8 kommentarer:

Anonym sa...

hej jerry. jag hoppas att det inte är jag och min olycksbringande blogg som gjort dig modlös. om så är fallet: må fan ta mig. det är så lätt att bli elak så fort man får en gnutta spelrum i cyberrymden. och dina frågor var iallafall bätte än nyhetsankarets, och: what up med att tv4 alltid vill prata om blommor med dig? de två senaste torsdagarna har det öppnat upp konversationen med att insinuera någonting om dina...gröna fingrar?

peace out

Anonym sa...

Hang in there! Tänk på mig, om du sviker så blir jag ju ca 100 år äldre än den näst äldste ute på klubbarna och det blir ju pinsamt för mig! I värsta fall skaffar vi Farsor På Stan- jackor!!

Sebastian, som efter klippning och inköp av nya glasögon ser ut att inte vara en dag över 25....eller, typ runt 29 kan jag nog komma undan med i alla fall.

Anonym sa...

"På god väg"??

Tom Jerry Boman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tom Jerry Boman sa...

Jag kanske redan är där... eller vem är du att döma "anonym"? Eller är det du som redan är där när du gömmer dig bakom nätets anonymitet och plockar fram mobbargenen i dig? DET är patetiskt. Förmodligen är du cool med asymmetriska kläder och billig smuggelöl mellan tegelväggar.

Som vanligt är det "anonym" som säger dumma saker. Ni andra har inget med detta att göra. Den första "anonym" vet jag vem det är, men den sista är förmodligen en klon som ingår i "Fegarmén".

Anonym sa...

Den svenska bloggosfären svämmar över av människor som längtar desperat efter någon slags betydelse och inflytade, men inte har något att ge.
Du borde verkligen inte bry dig om deras hat, Jerry. Du borde tycka synd om dem. Du har ju hittat just den glädje och drivkraft de saknar.
Ta ingen skit, särskilt inte från folk som inte vågar se dig i ögonen.

Anonym sa...

Jag älskar att du tar dig tid att skriva om det där lilla okända bandet som ingen hört. Det behövs fler eldsjälar som du!

Anonym sa...

Sluta aldrig förgylla internets karaktär. holy