Nya direktsändingar under kvällen!

Direkt från Knopparfesten!


Under kvällen kommer jag sända direkt här från Knopparfesten i närheten av Scandinavium. Tvärvägen, Hajen och Eric spelar live, det här vill du inte missa! Jag kommer sända direkt vid ett flertal tillfällen, så kolla in när du har tid! Jag kan tänka mig att sändingarna äger rum mellan typ 21.00 och 22.30. Vet ej mer exakt.
(om jag är riktigt på gott humär kanske det bli någon sänding från Styrbord Barbord, den innehåller inga band men däremot en massa känsla.)

Okej säger du, hur fan funkar det här nu då? Jag sänder alltså direkt från min mobil, premiär var det häromveckan från Svanen. Då spelade Skansros.
Den här gången bör det bli snäppet bättre bild och ljud då jag kan köra via trådlöstbredband istället för 3G. Det du behöver tänka på är att uppdatera för att det skall dra igång. Fryser bilden så kan du också få uppdatera.
Nog om det tekniska: Inte missa!

Jerry Boman

Inga kommentarer: