Det bästa. Det bästa. Det bästa.



Det. Bästa. Jag. Hört.
Så overkligt att sitta i en lägenhet mitt i Göteborg och få en konsert i världsklass. Jag överdriver ibland, ropar Vargen kommer lite för ofta. Men nu är det på riktigt. Hajen är från en annan värld.

När jag kippar efter andan
skall det vara för någon annans skull
jag är så trött på min egen
Svensken/Hajen

Det är i klass med Håkans "Det är så jag säger". Enormt.


Mer om det i morgon, nu Risås, Ny klubb och vin.

Ja, just det, imorgon söndag missar ni inte Hajen på Mitt andra hem! Ladyfest fixar fint.

Tillsist:
Har tittat Grant Gees dokumentär om Joy Division två gånger på lika många dagar. Är helt överväldigad. Inte så mycket att det är en snygg film, hur JD sätts i ett samanhang utan mer av känslan när allt faller på plats. Jag förstår Ian. Hoppas ni vänner också förstår, verkligen förstår innan det är försent.

Jerry Boman

Inga kommentarer: