Hit me hard!

Nu har det gått snart sju dygn utan en enda bra konsert. Hela stan är nerisad av julshower, blått idiotljus och dålig smak.
Alltså... USCB Allstars... hur roligt är det? Hey det är snart 2006!
Alltså... Quit your dayjob... är ju rätt roliga men förra gången kom 15 personer. Och jag hoppas att inte Electric Eel Shock drar fler. Roligt, men bara en gång.

Nej, vad jag behöver är en fet jävla elektronisk musiksmäll! Rakt i nyllet och spotta på mig efteråt. Se för allt i världen till så att jag inte har en chans att försvara mig. Dela gärna ut smockan när det är 150 personer på 90 kvadrat.
KAWPOFF!

Medan jag väntar på under sliter jag ut Laaksos "Someone Somewhere".

It´s the feeling you get while looking at backs
turned on you never coming back
The feeling that says "fuck them, go walk alone"


Jerry Boman

Inga kommentarer: