Malin eller Peejay och helt säkert Loa.



Ahaaa jag kan inte bestämma mig!
Skall jag gå till Kafé Stanna och lyssna på Peejay and The Bohemian eller skall jag gå till Cafe Publik och lyssna på We are soldiers we have guns?
Jag kan ju välja som när jag väljer vin, snyggast etikett vinner. I detta fall borde det bli "We are soldiers we have guns" eftersom namnet är det bästa sen "One minute panda".
Fast det är ju trevligt på Kafé Stanna.
Och så serverar de öl på Café Publik.
Så är det ju lite tråkig lyssning på män med gitarr.
Och kanske är inte Malins musik så mycket vår.

Tillsist:
I morgon är det stor premiär på Kungliga Operan på nätet! Då drar nämligen "Hela Sverige Sjunger" igång. En operaskola på internet med ingen mindre än hjälten Loa Falkman...Nio lektioner kommer det att bli, gratis, två nya varje fredag.

Alltså, meningen är då att man skall lära sig sjunga opera.
Jag gillar idén för nu blir det äntligen möjligt att skrika sig igenom en karaokeversion av "Symfoni" med hedern i behåll. Som jag har väntat!
Jag återkommer högljutt om nio veckor hur det lät...

Jerry Boman

2 kommentarer:

CV sa...

Jag förmodar att om man inte träffar många toner rätt före är inte opera direkt det jag borde ge mig på.
Men det kan ju vara intressant att kika lite ändå.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

Jag vet inte hur jag ska säga det. Men jag tror ändå att Loa kan göra en del för dig...