En comeback och 25 musiker på samma båt mitt i Stockholm


Det har varit tyst. Skrämmande tyst. Under de nio år som jag haft den här bloggen har jag aldrig haft ett så långt uppehåll som nu. Men det behövdes.
Allt jag gör måste ske med hjärtat annars är det inget värt. Plötsligt stannade hjärtat för det jag älskade mest. Tog en paus. Då är det inget att göra. Det går inte att pressa fram saker, tankar och känslor.

Men jag har inte slutat lyssna, jag har bara för fösta gången på jag vet inte när varit på en festival utan att skiva, prata, sända, ta bilder. Det var en ny upplevelse. Se en festival som en besökare. Nyttigt.



Nu är det i allafall så här: Jag är tillbaka! Musikhösten i Sverige ser helt otrolig ut! (mer om det i kommande inlägg). Nu känner jag hjärtat bulta igen! Och jag vill inget annat än att dela med mig!

Vi börjar på en båt: Som ni vet har jag en annan blogg, Stockholm Boat Sessions, och även där är det idag en stor comeback. Verkligen STOR.
25 musiker, 15 kameror och en båt. LJUS tar i från tårna och då ville jag inte vara sämre! 15 kameror!

Kolla in videon, lyssna på LJUS och spana efter superkändisen på gitarr.

BONUS: Ikväll ska jag på Pandafest i Gamla Stan och skrika Spela Shoreline! hela kvällen. Ses där! All info HÄR.

Tom Jerry Boman

1 kommentar:

Ludvig sa...

vi är då glada att du är tillbaka jerry!!<3