Låtlista och inför tisdag

Jag spelade alltså en bunt låtar i onsdags på Strand och klubb Coles Corner. Bra skoj! Klicka på bilden nedan för att se vilka låtar det var, om någon nu är intresserad. (det är inte alla låtar och de är inte i ordning)


Jag ser nu att jag missat en grej på listan, Piano Club!

Gott också med folk som önskar relevanta låtar! Spring Johnny! (annars brukar "något med Bowie" vara vara vanligaste önskningen... men honom kommer jag aldrig att spela. Det gör ju alla andra.)



På tisdag är det dax igen, då är platsen Landet och "Cosy Den 5 år". Jag delar båset med Kajsa från A smile and a ribbon. Kul!
Helt galet bra lineup den kvällen!
The Honeydrips + Steso Songs + Compute + Varannan Vatten med vänner !
Riktigt fina saker hela vägen! Att få fira bästa klubben, bästa Mattias och gänget, kommer bli så jävla kul!
Jag är inte säker på om det är slutsålt men kolla in här för mer information. Det hela börjar 19 och slutar vid midnatt i allafall.
Själva "Cosy Den 5 år" är som en stor festival, det blir spelningar över typ hela stan tisdag till lördag. Jag kommer vara på plats överallt, för det här är det bästa som hänt musiksverige på många många år.

Jerry Boman

1 kommentar:

b sa...

aeroplane over the sea är ju så sjukt bra!