Nyhetsmorgon delux.

Torsdag och Nyhetsmorgon. Så här såg det hela ut:

Del 1


Del 2


Del 3 med lite tips inför helgen. Lapparna är tillbaka!


Japp, det var det sista ni såg av mig i tv på rätt lång tid. Det lokala Nyhetsmorgon läggs ner imorgon... men vem vet, jag kanske återuppstår på nätet!
Hursomhelst, bloggen finns ju alltid kvar, det är ju den jag gillar bäst. Även om det varit grymt roligt med alla band i studion!

Med andra ord, allt är precis som vanligt för er som inte kollar på tv.

Tillsist:
Snart släpper jag programmet till Indiedagis!

Jerry Boman

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan, kommer sakna den bra musiken...och så hann ju aldrig Bye Bye Bicycle spela...hehe, och inte jag heller!

Hoppas du frotsätter dra med filmteam ut och filma och intervjua artisterna, det behövs!

Ha det!