Du satte ljud till mitt liv.



Vi kände inte varandra men ändå känns det som vi gjorde det. Du har hela tiden varit med mig i periferin, satt ljud på så mycket tankar. Det var aldrig du som syntes mest, du stod mest där bak och gjorde ditt, men alla visste att utan dig fanns inget.

Du satte ljud till mitt liv.

Det var du som skapade soundet vi alla lärde oss att känna igen, ljud som inte liknade något annat. Det var du som gav oss hopp i början av varje låt, och det var du som förde det hela framåt. Det var med hjälp av dig som vi sögs in i ett universum som bara var till för oss. Vi kände oss utvalda i din närhet.

Jag hoppas du har det bra var du nu är.
Jag lovar att spela dina ljud extra högt i natt.

Du har satt ljud till mitt liv.

Jerry Boman

2 kommentarer:

Anonym sa...

?

Anonym sa...

Kan knappt tro de är sant,en konstnär från galleriet är bortgången.