Två premiärer!



Jag har tjatat om den där låten, jag har spelat den för er som som besökt ställen där jag spelat skivor och jag har lyssnat på den i min Ipod...ofta. Nu är det dax för er att upptäcka Endless Summer med They Live By Night. Hoppa in på deras Myspace och häpnas över vad som kan hända när tre personer som vägrar fastna i givna spår går vidare.
Underbar pop, storslagen pop. Och framför allt: jävligt visselvänligt!

Tillsist:
STOR PREMIÄR FÖR KLUBB SANDVIKEN!
2 februari blir det klubbpremiär för mig och min flickvän på Kontiki! På premiärkvällen är det väldigt roligt att kunna presentera Dauerwelle på scen och Karin som DJ! 40 kronor och fritt innan 21.00. Boka in kvällen redan nu, det kommer bli grymt! Mer info kommer inom några dagar... Här är lite mer info!

Tilsist2:
I Nyhetsmorgon Göteborg Väst på torsdag kan ni höra Tildeh Hjelm spela live. Det kommer bli vackert...
Läs hur det var när hon spelade på Sticky härom veckan.

Jerry Boman