Uppför.



Nu är det uppför här.
Först var det Datarock, norrmän från Bergen.
Dansant rock med datorer och gitarr. Lite likt det Quit Your Dayjob gör.
På mig fastnade det inte. Det var liksom inte roligt alls. Inget heller gripande. Det var inget alls faktiskt.
Men Ane Brun stod i publiken och verkade digga det.



Nästa flopp var Tupelo Honeys. Det utlovades handklapp och tamburiner, me like a lot!
Men kocken kunde inte leva upp till menyn, det blev mer ”för” perfekt pop. Som ett band på en TBV-festival.
In i replokalen och börja om!
Fast tjejen sjöng bra och var söt som Cardigans-Nina.

Grej tre som är tråkig är att jag inte få upp videon med Pascal intervjun. Jag fattar inte varför, men det verkar vara nätverket som kopplar ner…

Som för att toppa det här har jag fått sås på min byxa….


Men snart är det Gud på Pampas!


Jerry Boman

Inga kommentarer: