Lita på Simon!

Ikväll bränner det till i Göteborg.
Vid Järntorget på Respekt.
En nöjestidning har någon form av förhandstitt i deras blad och samtidigt skall Hemstad spela.
Om jag vill vara tuff kan jag ju självklart säga saker som: Jag skiter väll i er tidning.
Men jag är inte tuff alls. Brukar läsa lite i den där tidningen ibland. Eller kolla på bilderna.
Men jag är såpass tuff att jag skriker: Kom och kolla på Hemstad med mig! Du kommer aldrig ångra dig!

I morgon kan du komma till Centralstationen och vinka av när jag åker till Malmö. Även denna gång blir det första klass. Tack SJ för era fantastiskt roligt satta priser på tågsäten! 1 klass är billigare än 2 klass! Visst, man får räkna med att sitta bland massa slips gubbar men det är gratis frukt.
I Skånes pärla skall jag nog faktiskt försöka se Håkan. Han skall tydligen vara på bettet igen. Och övertala mina polare att vi skall se South Ambulance. Hoppas de förstår.
För er som är kvar i stan kan jag rekommendera Thermostatic på Storan på lördag. Klubb Populär har premiär med tre Wonderland records band.

Nu blir det genast lite svårare här på bloggen. Hur förhåller man sig till en bra skiva fast men känner de som gjort den? Jag menar, ingen kommer ju att tro mig när jag säger att They Live By Nights nya EP är tokbra. Jag är ju "tjenis och hej" med sångaren och de andra. Så lyssna själv helt enkelt när den kommer ut den 14 september. Smakprov finns här
Simon i Silverbullit skall tydligen har uttryckt sin förälskelse i TLBN.
Om ni inte litar på mig, så lita i allafall på Simon för böveln!

Jerry Boman
-som tycker att den som satte svarta strån på min toaborste skall skall ha Nobelprisiet-

Inga kommentarer: