Sommarprat, tvspel och Arvika

Oj då nu blev det roligt värre här. I morgon bär det av till Slussen på Orust och en träff med Anders Wendin aka Moneybrother. Han spelar där idag och imorgon kväll.

Vad vill du ha reda på om honom? Vad skall jag prata med honom om? Släng iväg ett brev till mig jerry.boman@tv4.se så skall vi se vad jag kan göra.
Resultatet ser du såklart i morgon kväll i Tv4 Göteborg 18.05.

I brevet kan ni ju oxå råda mig om jag skall åka upp till Arvikafestivalen på lördag eller inte...jag har fått ett erbjudande som är svårt att säga nej till men just nu är jag för varm för att tänka. Det kanske är något att se på lördagen? Welle:Erdball är ju ändå kul...

Dagens soundtrack: BITPOP med ”Bubble bobble-main theme” Tänk om ”gitarr” funnits i SID chipset.

Drick mycket vatten folk!
Jerry Boman

Inga kommentarer: