Följ Veronica Maggio på Spotify - hör nya låtar först av alla!


NY LÅT: På fredag kommer Veronica Maggios nya skiva Handen I Fickan Fast Jag Bryr Mig. Efterlängtat ja och nu är du smart slipper du vänta hela vägen till fredag.
Idag skapades en spellista på Spotify som heter ju Handen I Fickan Fast Jag Bryr Mig och där lovar Maggio släppa två låtar om dagen fram till fredag. Idag släpptes Hädanefter.

Smidigt!


Nyss, måndag, släpptes alltså Hädanefter och den beskriver Maggio själv så här:

En av dom svåraste låtarna att göra färdigt på den här skivan var "Hädanefter". Den har gjorts i fem olika versioner och ett tag trodde jag inte att vi skulle lyckas bli färdiga. Därför känns det extra skönt att äntligen kunna presentera den slutgiltiga versionen. Äntligen!

En låt om att hitta den stora kärleken, den som får en att vilja bli en bättre människa. Om att lägga saker bakom sig. 
Det är vackert samtidigt som den lilla taggen sitter där, om det är friskt. Speciellt i efterhand. Ska man ge upp allt för en annan person, är det viktigast.

Du kan skrika eller hata mig
Tänker ändå alltid välja dig


Veronica Maggio lyckas som vanligt skapa sympatier. Fjäderlätt refräng! Om resten av skivan följer samma nivå har vi att göra med en klassiker!

Spellistan hittar du här, klicka Follow och du missar inte en endaste ton.

Frågan är dock vad som släpps på fredag?

Tidigare har Sergels Torg släppts, och här är videon till den:



Tom Jerry Boman

Inga kommentarer: