Helgen: Tio tusen nöjen och jag håller i en inofficiell efterfest


Den här helgen är det krockarna helg! Men jag gnäller inte, det är härligt att bo i en storstad där saker händer. Så här ser det ut i allafall:

Fredag:

Le Muhr släppkalas på King Kong! Ni som hänger här ofta har i snart ett år fått uppdateringar om Le Muhr EP-släpp. På fredag är det dags! Platsen är Södra Teatern och förband är inga mindre än gamla favvisarna Tikkle Me! I djbåset står förutom King Kong själva nya favvisarna  från Åh lilla emo! Kommer bli en toppkväll!
*Facebooksida*

MEN:
Jag spelar skivor på Debaser Medis på fredag när Henric de la Cour, Kite och Emmon ställer till med synthfest! Fredrik Strage är en annan dj som kommer, tillsammans med systrarna Kienast.
*Facebooksida*

LÖSNING:
Jag spelar skivor från 01:30 till 03:00, Södra Bar stänger 01:00… med andra ord håller jag i den inofficiella efterfesten i baren på Debaser Medis! (jag har inte frågat någon om lov) Blir en del Broder Daniel, en del Vånna Inget och en stor del Deco*27

Lördag:

Mattias Alkberg, Magnus Ekelund och Raketen. Norrbotten för hela pengen när Loaded radar upp finaste lineupen sen Jesu födelse på Debaser Medis! I djbåset blir det gäster i form av Kamratskap rock som är Julia Hanberg (Penny Century, Nord & Syd) och Pontus Sillrén (United Stage och en av de snällaste som finns) Helt enormt, en kväll att minnas forever!
*Facebooksida*

MEN:
Nya klubben Oppositionen slår upp portarna med dunder och brak på Debaser Slussen! Folket bakom är idel kändisar: Andreas ”Skägget” Nilsson (Club King Kong, Downtown),
Sara-Märta ”Smärtan” Höglund (Velocity Girls, Musikguiden i P3) och Micke ”Smygarn” Andersson (Club King Kong, Pop Songs).
På scen hittar man The Sound Of Arrows och Word Tour. I djbåset blir det gäster i form av Parker Lewis, Mattilda Berggren (Mixtape and Cellmates) och Johan Hedberg (SKWBN).
Allt tyder på att det här blir en kväll att minnas! Vilken lineup!
*Facebooksida*

LÖSNING:
NÄ, det finns ingen! Den som uppfinner en maskin att klona mig blir årets hjälte! Hur ska jag göra!?!

Tom Jerry Boman

Inga kommentarer: