EXTRA EXTRA: Jumper släpper nytt 2012, spelar in i januari


Som jag berättade igår så droppade TV4 Nyhetsmorgons Jesper Börjesson en glädjande nyhet via Twitter: Jumper återförenas.
Nu kommer han med fler uppgifter: JUMPER SPELAR IN NYTT! En EP är planerad. 

Nu återstår det bara att se vilken festival som hugger först. Storsjöyran? (kunde passa bra, de brukar vara på hugget) Way Out West? (Värmland kanske kan kvala in som utlandet) eller Hultsfred? (där sätter jag mina slantar).






Jumper har släppt fyra album mellan 1996 och 2006, debutskivan ska enligt uppgift sålts i över 100 000 exemplar.

Förtydligande: inget är än så länge officiellt. Men ännu syns ingen dementi...

Tillsist:

Jag undrar hur mycket min Facebook-grupp spelade in: Vi som vill att Jumper ska göra en återföreningsspelning. Kanske inget, kanske allt.

Jerry Boman

Inga kommentarer: