DJ: Jerry och Maja spelar skivor Hemma hos Kaj på torsdag

Så var det dags igen, den här gången i Hammby Spökstad… jag menar Sjöstad. Stället heter Hemma hos Kaj (japp, det var där Magnus Ekelund, Matti Alkberg och Jakob Hellman spelade tidigt tidigt i våras).

Klubben är fina On our honeymoon som har inflyttningsfest och på scen hittar man The Carpets och The Fiery Piano. Det blir jag, Maja Thorén från Le Muhr/Åh lilla emo och några härliga människor från bästa The Sonnets som spelar skivor. Gissar att The Sonnets folket kommer spela sjukligt bra grejer!

Jag fyller år i dag (onsdag) så för er som verkligen vill gratulera mig IRL så kan ju Hemma hos Kaj på torsdag vara ett hett tips… jag önskar mig kramar.

All info om On our honeymoon hittar man på Facebook. 

Jerry Boman

Inga kommentarer: