Har har ni mitt liv

Bookmark and Share
Som ni kanske vet sysslar jag med en hel del annat än den här bloggen på min fritid. Tänkte ha en liten genomgång om saker du bör kolla in just nu:


Indiedagis på Klubb Loadeds två-årsfest

4 september (lördag) blir det Indiedagis i baren på Debaser Medis. Jag och en massa andra spelar skivor och det blir en hemlig livegäst. Den hemliga artisten hörs ofta på radio, har precis släppt en hyllad skiva… och inte nog med att den hemliga artisten kommer spela sina egna låtar, det blir också några sjukt exklusiva indiecovers! Räkna med "Jag var där!"-känslan! I båset kommer jag spela ny musik, låtarna du kommer gilla om en månad.
Kom till Medis tidigt, hemliga artisten spelar redan runt 21.00. Det är fritt inträde innan 22…

Mer om detta fin fina arrangemang (det är fler band som spelar och en herrans massa tok bra djs) hittar du här!

Stockholm Boat Sessions
Jag får i bland frågor om det här, varför håller jag på och spelar in band på en båt? För att det är så jävla kul! Min flickvän och jag gillar att berätta om all bra musik som finns, detta är ett väldigt bra sätt att göra det på!
Nu senast åkte vi båt med en världsstjärna, White Town. Han har legat etta på Englandslistan och på Trackslistan i slutet av 90-talet. Även en hög placering på Billbordlistan gjorde att vi var som två små tonåringar när vi skulle spela in…



The Tram Sessions
Nu finns det nästa 70 band/artister som åkt med oss på spårvagnen i Göteborg. Helt fantastiskt! Just nu kan du bland annat kolla in Anna Ihlis och Andreas Söderlund:






Jerry Boman  


Inga kommentarer: