Nyheter på bästa sätt.

Det ramlar i bra och trevliga popnyheter just nu:

Alf släpper nytt i dag!

Han kom från Skåne men flyttade till Stockholm. Han heter egentligen Håkan men det namnet var så att säga upptaget. Han gav oss låtar att älska, Mitt i Malmö City och Gröna Linjen. Inte att glömma Hoppar högt och faller hårt!
I dag släpper Alf en ny låt, en bråkig poplåt som trots flitigt användande av både distpedal och gitarrväggar inte kan dölja att det är en underbar poplåt!

Eller vänta nu här, låten finns i tre olika versioner. Två klockas in på under två minuter och en är en vacker akustisk version. Tre från en så att säga.

Hur som helst, det låter väldigt bra!

Raymond & Maria släpper ny skiva snart!

Det är ett rykte, men ett av landets mest missförstådda band jobbar på nya låtar!
Jag tycker så här, om du bara hört "Tröjan-låten" så tycker jag att du tar och susar in på Spotify och lyssnar igenom BÅDA skivorna. Du kommer få en helt annan bild!
För övrigt tycker jag att Ingen vill vet var du köpt din tröja är en helt fantastisk låt. Ja menar, läs den texten utan att börja lipa…

Jerry Boman

2 kommentarer:

Anonym sa...

kommer det ett inlägg om din rah rah replica-kväll?

En annan anonym sa...

Wow, Alf hade jag helt missat! Tack för det tipset. Man får börja läsa här oftare.

Angående Raymond & Maria så har de spelat in nytt material i självaste staden New York. Känns som det blir engelska texter på en eventuell kommande skiva, lite synd faktiskt.