Crazy days!



Oj oj, dagarna går fort när man har skoj!
The tram sessions har fått en flygande start, kolla här:

GP (var på första sidan i del 3 i onsdags)
GPtv
SR P4 Göteborg
Navid bloggar på GP
Gorillan bloggar
It´s a trap
Popponny
Frigopop
(klicka för att läsa, titta och lyssna)

Sen kommer det ett inslag i P1/P2s program ”Mitt i musiken” och i kväll hänger Västnytt på oss när vi spelar in Bonnie & Clyde… Förmodligen har jag missat en del bloggar också.

Makalöst roligt! Aldrig kunde jag väl tänka mig att SÅ många skulle ha intresse i det här med musik på vagnen. Tack alla för era snälla och uppmuntrade rop! Tack.
Fortsätt komma med tips på band som ni vill se på vagen:
thetramsessions@gmail.com

På tal om Bonnie & Clyde, i lördags var det tid för andra ”Klubb 031-the number of the beast” på Knast i Stockholm. För er som inte vet är det min och Åsas klubb där vi uteslutade spelar musik från Göteborg.
Å vilket kalas det blev, lite segare inledningsvis men mot slutet blev det ett riktigt kalas med bla stockholmsdjlegendaren Gustav Gelin spelandes luftgitarr på bardisken! Och inte att förglömma de två flickorna i fina fina sjömanshattar. Tack för att ni kom igen och förgyllde vår klubb igen!

B & C spelade live och det var helt fantastiskt! Det är en ynnest att få plocka upp så fina artister till Stockholm!
Jag hade en grym kväll!

I kväll spelar jag skivor på Pustervik och det är Pingisklubben. Brevid mig står Vit katt aka Border-Elin! Det kommer bli svinkul! Kom och lira pingis!

Tillsist:
Ladda batterierna med att lyssna på The Tension!

Tillsist2:
På fredag spelar jag skivor på Styrbord barbord. Under 20 minuter kommer jag spräcka huvudet för att leverera den bästa musiken! 02:20 till 02:40 spelar jag.
Det är alltså ett DJ maraton och det kommer bli snorskoj!

Jerry Boman

Inga kommentarer: