Seismisk musikvåg.



Ena gången låter det som They Live By Night på svenska. Andra gången låter det som Pats fast utan punken och en tredje gång är det Almedal-Adam som blåser helium. Jag blir tokig! Nu måste Kavalleriet ge sig tillkänna! Jag kan fan inte sova, lyssnar bara på "Kompassen" om och om igen! Bra låt, men vilka är ni!!!

Under tiden ni kommer med bra idéer så kan ni lyssna på det här:

Red Pony Rock
Dansbandscountrycalopso. Oljefatsindie. Barlatinoboogie. Whatever.
Lyssna på "Take a side".

Isabell Stahlén
Lyssna på vinterns vackraste lilla lilla sång "Om i morgon tar mig". Ja, jag är blödig som fan.

Tillsist:
28 februari återkommer Klubb 031-the number off the beast till Knast i Stockholm! Som vanligt, höll jag på att skriva, kommer det bara spelas musik från Göteborg. Förmodligen blir det dans på bardisken och med all säkerhet får ni se mig i sjömantröja! Åsa kommer vara jättefin i sjömansklänning. Ett band blir det också, jag håller det lite hemligt några dagar, men det är nästan säkert att de kommer köra en Håkan-cover. Fatta den allsången!
Mer info kommer, men alla i Stockholm, 28 februari, lönehelg, studiebidragshelg, kom till Knast eller var en 08:a!
Så här vad det förra gången.

Tillsist2:
På onsdag släpper Samtidigt Som sin singel och det firar vi på _____. Viktig dag.
På torsdag skall jag vara med i Studentradion. Sänds någon annan gång. Viktig dag.
På torsdag skall jag lyssna på klassik musik på konserthuset. Viktig kväll.
På fredag spelar jag skivor på en psykologfest. Viktig natt.
På lördag spelar Franke på Storan. Viktig natt.

Och så håller det på!

Jerry Boman

1 kommentar:

Marielle sa...

Hej Jerry, pratade med Peter i thermostatic idag, såg din nyhetsmorgon intervju på youtube med dom också. Kolla gärna in vår musik på myspace: www.myspace.com/violentgreens

/Violentgreens