Graaaaaattis!



Det är med universums största leende jag säger GRATTIS till They Live By Night för deras Bästa video-Grammis! Otroligt! Jag älskar när det går bra för mina vänner! Biffen, Martin och Joel, stort fett jävla tok grattis!
Pratade med både Biffen och Joel på telefon strax efter beskedet, de var helt snurriga av glädje och det kan ha varit de två bästa samtalen jag någonsin ringt. De yrade om att någon sågade sönder Globen med bandsåg... Fatta, de har vunnit en jävla Grammis! Då får man säga vad man vill!

Tillsist:
Glasvegas till Storan 7 mars. Känns så där va?

SKOJAR BARA! Jag är längst fram!

Jerry Boman

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev med glad för jag tycker den är så bra, musikvideon alltså :)
Sen Glasvegas, jag har ingen som vill gå med mig! Två av mina kompisar ska gå fast i Stockholm, det är en jäkla bit för en skåning. KATASTROF! Får hitta någon helt enkelt.