Kalas, skivor och Nordpolen.



På fredag spelar jag skivor natten lång på Pustervik! Jag spelar där nere och det kommer bli underbart kul! Det blir jag och... en hemlig gäst.

Som alla vet heter klubben Friday I´m i love, Samtidigt Som-Frasse och Patrik Herrström (beskrivning överflödig…) håller i det hela som vanligt och på scen står I Are Droid. Klockan 22 till 03 gäller.
Kan hända att det blir en del musik i baren från Göteborg…


Tillsist2:
Torsdag och Svanen, denna vecka med kanske årets spelning: Nordpolen! Läs här och här hur det var när han spelade på Storan och på Debaser i Stockholm. Missa och du dör.

Lördag är det Ny Klubb, Ny Fest, Ny Musik & en Ny Lucia på Konstepidemin. Klara Grape och gänget gör ju alltid kul och den här gången blir det även livemusik! Gött!
Härliga superkreativa Björn Kleinhenz (kan man hoppas på Stefan på gittar igen?), mannen som var Håkan innan Håkan var Håkan: Aron Grape (japp de är syskon), jag-tror-jag-svommar-till-den-här-musiken Hajen och Eyeballi´n Torpedoes.
Klara fyller år på fredag så jag tycker alla som är där på lördag kan kosta på sig ett grattis!
Tillsist3:
Crystal Castles till Emmaboda! Crystal Castles till Emmaboda! Crystal Castles till Emmaboda!
Crystal Castles till Emmaboda! Crystal Castles till Emmaboda! Crystal Castles till Emmaboda!
Ja, Crystal Castles kommer alltså till Småland! Gött! 4 miljoner lyssningar på Crimewave kan ju aldrig vara fel! Ni som varit där när jag spelat skivor är mycket bekanta med CC:s sönderrivna beats och sylvassa ljud.

Inga kommentarer: