Glasvegas spelar i kväll!


Ikväll spelar Glasvegas i all hemlighet på Obaren i Stockholm! Bara så ni vet, ni som bor där! 19.30 är tiden...

JAG ÄR SÅ GRYMT IN I HELVETE AVUNDSJUK PÅ DIG SOM FÅR GÅ DIT!

För en gångs skull skulle jag vilja bo i Stockholm. Det är typ det och kanske en grej till som skulle få mig att byta stad just nu.
Skit.
Tillsist:


Tillsist:
Originalet


Hyllningen


Dapony Bros släpper ÄNTLIGEN skiva och det firar vi på Sticky på lördag. Underbar video!
(det är galet ändå, jag intervjuvade Dapony Bros prebloggen typ våren 2003, då skulle de släppa skiva "på riktigt" sa de.)


Jerry Boman

2 kommentarer:

Culkin sa...

Jag blir så sjukt less på sådana här halvhemliga branschspelningar.
Nu jobbade ju jag hela natten så det gjorde inget att jag upptäckte det här alldeles för sent. But still....

Anonym sa...

Det var så jävla övermänskligt fint!

Snart ligger klipp på YouTube när Glasvegas kör Ronettes "Be My Baby" från igår.