Pannband, knappar och en påse trissdess



Jag skrev så här:

Rådanefors exploderade i fredags! David berättar sina historier uppbackad av ett band som aldrig slutar le inför publikens ovationer. Rådanefors som vi känner det finns inte mer, det är blåst åt helvete av en man som berättar historier bara för mig. Och dig. Och du där också. För vi älskar Urwitz och han älskar tillbaka. Taggar upp ännu ett snäpp. Det blir extranummer på extranummer. Ingen vill nog att det här skall ta slut. Jag kan tänka mig att glida runt i ett pannband som det står ”David Urwitz” på resten av året just nu!

Någon tog mig på orden, härom dagen kom det här fina pannbandet i brevlådan! Nu gäller det bara att dra på sig pannbandet och förkunna ordet.
Jag har helt enkelt världens finaste besökare här på bloggen!

Annars händer det inte så mycket just nu, lite tomt på bra spelningar. Men det finns ju alltid Myspace och Youtube att gräva ner sig i:



The School - Let It Slip

Sen hörde Carl Carlsson från Svart av sig och ville ha hjälp av mig och även av er som läser här. Det fina bandet skall göra pins och kan nu inte bestämma sig vilken de skall välja. Nu vill de ha er hjälp!
Vilken av följande gillar du mest:

Knapp 1

Knapp 2

Knapp 3

Jag tror jag gillar trean bäst... eller tvåa...eller vänta nu ettan var ju fin! Ahhh!

Tillsist:
Roligt att Glasvegas får full pott överallt. Ni som var på plats när jag spelade skivor för nästan ett år sedan på Sticky vet ju redan hur överbra Glasvegas är...

Tillsist2:
Galet sugen på att se Midaircondo på lördag! Länge sedan, ingen syn!
Sen är det ju Shiloh på Storan... och Hey Lover i Gamlestan.

Jerry Boman

1 kommentar:

Anonym sa...

Ljuvligt tilltag det där med pannbandet! Nu är det upp till bevis:)

Och jag tycker definitivt knapp nummer 1 är finast...