Månadens mäkligaste händelse.



Det handlar inte alls om musik, men det här sprang jag på igår på Götaplatsen runt 21.00.
Det är alltså en snubbe iförd baddräkt som skjuter pilar på en annan snubbe, han har endast skydd i form av wellpapp...
Utanför bild virar en annan kille in en tjej i gladplast och bär sedan iväg med henne.
Ljudet kommer från baddräkts killens megafon som han satt fast runt midjan.

Vad var det jag såg? Vet någon?

Jag älskar att bo i en storstad med gerillakultur överallt!

Tillsist:
Trevligt på Haket igår. Nästan bara trevliga människor och det är alltid härligt att se DJs som älskar sin musik! JOC-Johan och hans flickvän Mina bjöd på synthmusik. Och då snackar vi "skivor som vi hittat långt in i synthlådan".

UPPDATERAT:
Det är ett väldigt skumt hemligt förband på Synthklubben ikväll... Enligt ryktena är det tjejer i röda hattar som kör synthpopcovers...herregud..och då säger jag det inte med glädje...


Jerry Boman
redaktör Allears Göteborg

2 kommentarer:

Join Our Blog! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Join Our Blog! sa...

Tack för omnämnandet Jerry! Kvällens spellista finns att läsa på http://www.helmstad.net/SpellistaSyntHaket20070927.html

/Johan