Små små ord av kärlek.



Ang SAMA:
tobbe sa...
"Jerry, vad har kläderna med musiken och SAMA att göra? är inte det en blogg som en 14-åring ska skriva isf? Så jag som ser ut som en vanlig man ska inte gå på synthkonserter och klubbar då?Att du sedan bara ser en halv låt med John Foxx och önskar tramsband som Compute visar hur bra musiksmak du har."

Ang ELMO:
"Så nu har nån spritdunksupade bonnläpp hittat Broder Daniel och spelat in sin egen "broder daniel pop". Det är väll inget man skall skriva om och säga hur dåligt det är för att det är väll lite som att skriva hur dumt det är med nazism. Men just nu känns Elmo lika farligt som Kent/Hitler, att om ingen säger nånting snart så kommer elmo finnas kvar en längre tid än vad som är nödvändigt. Samt ställa till med massa tråkigheter, som den svenska kulturen just nu inte har marginaler för. Jag kom i kontakt med Elmo genom den helt vidriga bloggen "musik enligt jerry", jerry har även hypat pistol disco. Vilket gav mig många svåra mornar i fosterställning. Först trodde jag att det va nått tråkigt studentspexx, internethumor från chalmers"
Läs resten här.

Ang mig som person:
"Det här är det civiliserade samhällets fiende nummer 1. Det här är ondska i dess renaste form. "
Läs resten här.

Tillsist:
They Live By Night ska tydligen INTE spela på Pustervik den 18 maj. Missförstånd från Pusterviks sida eller liknade.

Tillsist2:
Christoffer har gjort en riktigt sann video. Kolla in här och klicka på Michel Fuentes...

Tillsist3:
Ikväll är ni goa på Stars & Bars! Och imorgon åker ni in i ett berg samt går på konstmusseum.

Jerry Boman

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi inte bara kramas? Tobbe? Jerry? Musik ska byggas utav glädje och av glädje bygger man musik. Och sen kan man klä upp sig och gå på konsert och dansa diskodans. Mycket bra.

/Kakan Bolin

Tom Jerry Boman sa...

Jag kramas gärna...

Jerry Boman

Anonym sa...

Kraaamen kommer från Malmö också!

Anonym sa...

18 maj är vi i berlin, ingen spelning då inte!