Mer bilder och mindre prat.


Cosyden-Mattias och Agent Simple-Stefan fixar det sista.

När jag skriver här på bloggen om musik jag sett eller upplevt så försöker jag på bästa sätt beskriva känslan jag fick. Det kan vara allt ifrån de tankar som dyker upp framför scen eller de tankar som poppar upp när jag kommit hem.

Idag gör jag lite annorlunda. Jag lägger helt enkelt ut tre klipp från Cosy Den på Underjorden i fredags. Så kan du själv höra/se hur det lät.
Kan ju tillägga att det var en väldigt skön kväll ute i Gamlestan. Precis vad jag behövde.

Först ut var Agent Simple, som fick lite hjälp på scen.



White Town följde på det, där hjälpte Agent Simple-Stefan och Cats On Fire-Ville till.



Sist fram var Cats om Fire.



Tillsist:
Svamplockningen gick såhär:



Jag, TLNB-Joel och Rockfoto-Pauline gick rakt ut i skogen vid den stora radiomasten.



Jag var kass på att hitta svamp, dessa hittade Joel där jag nyss gått förbi...



Men tillslut fick vi ihop en bra hög med trattkantareller.



Joel är en mästerkock!

Tillsist2:
Nu kan ni nå bloggen på ett enklare sätt: musikenligtjerry.se

Jerry Boman

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer: