Uppe i det blå!

Här händer det saker hela tiden!

Tisdag:

Som ni har sett, jag var på Guldgossen när han spelade på Obaren. (se förra inlägget) För jävla bra alltså! Den killen vet hur man lägger upp en spelning! Slutet, när hela bandet går genom publiken och spelar melodin till Gillar, Gillar Inte på dragspel, samtidigt som hela publiken högljutt nynnar med var helt fantastisk! Får inte Guldgossen stort genombrott snart ska jag bada i havet innan februari är över!

Jag gillar människor med skön hybris! Underbart!

Onsdag:

Sidechild firade nya skivan med släppkalas på Södra Teatern. Hej Stockholm! spelade skivor en stund… och som vanligt, när Guldgossens Gillar, Gillar Inte spelades, ja då kom det såklart fram någon och frågade vad det var för fantastisk låt!

Torsdag:

Där har ni en bildruta ur en musikvideo för Anna Hamilton som jag spelade in igår. Kommer bli helt kanon!

Lördag:
En resa till Norrköping blir det och musikvideo för Zackarias. Kommer också bli hur bra som helst tror jag!

Lördag kväll:
Almedal firar sin nya skiva! Debaser Slussen!

Tillsist:
Hör bara av er om ni vill ha hjälp med musikvideo och videoprojektioner (se exempel från Debaser Medis här).

Jerry Boman

Inga kommentarer: