Nytt band!



Det plingar till i inkorgen, det är från en Kristian A i Göteborg.
Stora nyheter! Amanda Ericsson har startat ett band med sin pojkvän Kristian Antilla! Universal Zoo kallar de sig och ska bara sjunga om djur. Samt ha kul. Det där sista verkar en massa band glömma ibland.
Den här kvällen blev inte alls som jag tänkte, kan inte sluta lyssna! Hur ska jag komma ut, hur ska jag kunna slita mig!
Det finns alltså EN låt uppe på Myspace, och jag ryser lika mycket som till You Are The Generation That Bought More Shoes And You Get What You Deserve.
Vilken fruktansvärd tur att jag inte gjort klar min lista över 00-talets bästa låtar, den här kommer garanterat med!

Lyssna här!

Fantastiskt! Glimrade likt nattliga vinterstjärnor, att ligga på en äng och bara vara kär hela sommaren, att springa genom klar luft om hösten och hälsa på hästarna i den första vårsolen. Vilket anthem! En världsförbättrande sång!
Jag fick ett sms idag med en fråga angående band som är lite politiska. Här har du!

Var skickar jag pengarna? Nu ska pandorna räddas!

Jerry Boman

1 kommentar:

Freja sa...

den låter ju precis som ywtgtbmsaygwyd... inte konstigt att du ryser lika mycket