En gång till, en gång till!



Titta på siffrorna här ovanför. Den första siffran gäller för antalet tittare på min tvkanal på nätet klockan 19:00. Den andra siffran gäller 20:00, och den tredje 21:00...

HERREJÄVLAR! 363 personer kollade på SVARTs livespelning från min soffa i Stockholm! Jag vet inte alltså, men det är en jävla massa folk! Nu känner jag att det var tur att inte all kom hem till mig... Några chattade, det var folk från både Dalsland, Göteborg och L.A. Ja, Los Angeles!
Helt helt fantastiskt. Jag är stum.

Ni som missade det hela kan se en repris här nedanför. Klicka bara på klippet i högerspalten i spelar. Det går att spola i klippet om man vill, men jag ser ingen anledning till varför man skulle vilja göra det. Det är 45 minuter ren glädjefull tvunderhållning med Eskilstunas finaste popband. Kanske Sveriges finaste popband.



Jerry Boman

Inga kommentarer: