Berlin!



Jag vet att ni sitter och trycker uppdatera här hela dagarna och då har det varit lite av en besvikelse senaste dagarna. Saken är den att jag har varit i Berlin och firat nyår!
Följande kan sammanfatta det hela:

Galna tyskar skjuter raketer mitt bland husen. Inte en tysk, utan alla!

Jag har dansat till Gbgpop på Dr Pong. Tack Gustav Gelin!

Jag har varit på rejv (hejja DN stavningen!)... Det var inte så kul, uttrycket "suruttråkad" uppfanns.

Jag har sett Berlin i snö!

Jag har dragit i mig fyra dry martini på 200 meters höjd. Klass på den!

Jag har bott ovanpå en porrbio.

Jag har ett tips på en bar, BlaBla, och lyssnat på go musik. En halvliter finöl för 29 spänn! Du hittar dit genom att åka till Eberwalder Stasse, gå söder ut på Schönhauser Allee, svänga in på Sredbzkistrasse och i första korsningen på vänster sida hittar du detta fina ställe. Inte så mycket folk, men en soft tysk och bra musik samt billig öl.

Jag har ätit dåliga mängder god falafel och halomi.

Jag har varit på samma bar som Daniel Brühl! (alltså samtidigt som han var där...)

Tack alla som var med! Gött nytt år! Nu väntar vi på nya fina uppleverser under 2009!

Jerry Boman

Inga kommentarer: