I väntan på... vadå?

Snart kommer mina luftiga ord om Emmabodafestivalen. Undertiden ett smakprov:



Sen kan ni glida in på min Way out West blogg.
Lite bakom kulisserna sådär.

Tillsist:
Alltså, Kräftskivefestivalen kostar 170 spänn. För det får du en jävla massa bra band i en helt unik miljö. Jag spelar skivor på fredagen och sen är det ju som sagt alla banden.

Exempel:
Shiloh
Almedal
Samtidigt som

Dessa tre band direkt-efter-varandra! Du kan ju fatta att vi kommer dö samtidigt du och ja!

Inget att fundera på fegisar! Åk med till Rådanefors! Jag har förfrågningar om att ta med folk i bil, det är en bra idé: Samåk så kommer det här vara bästa billigaste festivalen du kommer uppleva!

Jerry Boman

1 kommentar:

Anonym sa...

Spring Johnny! Hoppas de springer till Kräften nästa år.

Det har blivit nån vajsing med Kräftskivefestivallänken. Verkar som det är nåt tomrum efter adressen. Dumma datorer som bryr sig om det som inte är. Även om det kan vara nog så vackert ibland så vill man ju att datorer liksom ska fatta vad man menar. Eller vill man det? Jag vet inte. Hursomhelst. Nåt galet är det.