Äh, nu gör jag lite radio istället.



Jag kände inte för att skriva om La Masas spelning på Storan imorgon... så jag gjorde någon form av radio/tv/webb inslag istället.


Alla stillbilderna som ni såg var tagna av Peter Larsson.

Tre grejjer på Klubb Populär alltså:

La Masa
Sambassadeur
Lasse Lindh

Och en humla viskade att någon sångare från Irene skall ratta Sambassadeurs ljud...

Det händer ju annat en lördag i Göteborg:
Att Mattias och gänget fått hit Saturday Looks Good To Me är ju ändå jäkligt kul! Så ni som inte känner för Storan skall ju ta och leta reda på vart Cosy Den håller hus.

Tillsist:
Jodusåatt.
Senaste månaderna har jag, på ett eller annat sätt, varit i stora tidningen typ fem gånger.
Och i den andra tidningen två gånger.
Hybris here I come!

Tillsist2:
Lyssna på det här. Är det sanning? Är det bandet på riktigt så har vi en rocksensation i Göteborg under uppsegling!

Jerry Boman
redaktör Allears Göteborg

2 kommentarer:

Join Our Blog! sa...

Även om namnet Bellatrix åter igen är "genbruk" :) De förra med namnet var ett isländskt band aktiva 92-00...

/Johan - poptrivïakung

Tom Jerry Boman sa...

Om jag döper ett band någon gång skall jag inte kolla med Google om något hetat samma förut...jag kollar med Join Our Club människorna!