Män med långa pagefrisyrer gör saker tillsammans.



Egentligen skall man inte ens uppmuntra dem genom att skriva om dem.
Deportees var ju bra en gång, iallafall hyggliga.

Men nu!

En bunt snubbar som har långa pagefrisyrer och för trånga kavajer. Pendlar mellan pinsam falsett och Amerikanska rockepos. Den lilla soul som fanns förut försvann när håret behövde balsam.



Jag klarar inte av att skriva mer, jag gick faktiskt bort från scenen efter typ fem låtar. Hörde resten på håll, det blev inte bättre. Det kändes som Storan blivit Ullevi!
Nä, bättre än så kan ni! Ni lurar mig inte en gång till.



Men som vanligt var Anders trevlig och alla andra jag kände, även om de var betydligt färre än en normal Populär kväll.

Tillsist:


Alltså, jag har svårt för Embassy men den här videon är helt jävla genial!

Jerry Boman

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: