Liveklipp x 2: Hökartorget på Popaganda i Stockholm


Ni vet, jag har berättat om Hökartorget tidigare för er, först gav jag deras skiva betyget 8 av 10 och sedan hade jag exklusiv premiär för nya videon ADHD-skalle. Och till min stora glädje har många, många fler upptäckt detta band! Videon har i detta nu sett av hela 28 000 pers!

I lördags stod de på scen i Stockholm, på Popagandas gratisfestival på Djurgården och det var hur bra som helst! Jag har redan förklarat allt, så det enda rätt för dig är att titta på klippen här nedanför så förstår du också.








Mitt i spelningen kommer den här äldre gentlemannen fram och ber bandet sänka volymen, han säger att dem spelar mycket bra men att det är lite högt. Mycket roligt!

För mer roligt, titta hela vägen till slutet i klippet med ADHD-skalle, det kan vara så att man ser en dansade man...

Hökartorget hittar man både på Facebook och Spotify.









Tom Jerry Boman

Inga kommentarer: